piątek, 2 sierpnia 2013

Zupa z Cukinii

Zupa z Cukinii

Zupa z Cukinii
Zupa z cukinii to bez wątpienia jedno z moich kulinarnych odkryć roku 2013. Zupa o niesamowicie delikatnym smaku. Można ją przyrządzić na wiele sposobów. Nie tylko z makaronem, ale również ryżem lub grzankami ziołowo-czosnkowymi.


SKŁADNIKI:




    • 3 cukinie
    • 4 ziemniaki
    • 2 łyżki masła
    • pół marchewki
    • pół pietruszki
    • 0.7 l wody
    • kostka rosołowa
    • liść laurowy
    • 2 łyżki śmietany 18%
    • sól, pieprz
    • makaron nitki


WYKONANIE:

  1. Cukinię, ziemniaki, marchewkę i pietruszkę obrać i pokroić w kostkę.
  2. W garnku rozpuścić masło i wsypać pokrojone warzywa. Poddusić przez około 4 minuty.
  3. Wlać wodę, doprawić solą, pieprzem oraz wrzucić liść laurowy.
  4. Gotować 15 minut.
  5. Dodać kostkę rosołową i zmiksować w blenderze.
  6. Dodać śmietanę i makaron. Gotować na małym ogniu aż makaron będzie miękki.

SMACZNEGO :)

zupa cukinia ziemniaki masło marchewka pietruszka woda kostka rosołowa liść laurowy śmietana sól pieprz makaron

2 komentarze:

  1. z makaronem to jeszcze nigdy nie próbowałam:)A zupę podobną robiłam, tylko bez blendowania, bo wtedy blendera nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbowałam i szczerze przepis polecam :)
    Wprowadziłam jednak małe zmiany bo podałam z kaszą jaglaną ugotowaną osobno oraz posypałam natką pietruszki :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń

Sharing Buttons