poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kotleciki z Kurczaka z Warzywami

Kotleciki z Kurczaka z Warzywami

Kotleciki z Kurczaka z Warzywami
Jeśli znudziły Wam się tradycyjne kotlety w panierce polecam przepis na kurczaka w nowym wydaniu. Jest bardzo prosty i szybki w przygotowaniu, ale przede wszystkim bardzo smaczny.

Placuszki z kurczaka

SKŁADNIKI (12 placuszków):



    • połówka piersi z kurczaka
    • 2 jajka małe
    • mała puszka kukurydzy
    • 1/2 papryki czerwonej
    • 2 ząbki czosnku
    • 3 łyżki posiekanej natki pietruszki
    • 4 łyżki mąki pszennej
    • płaska łyżeczka słodkiej papryki w proszku
    • 2 szczypty chili
    • sól, pieprz
    • olej


WYKONANIE:

  1. Kurczaka umyć, osuszyć i pokroić na małe kawałeczki.
  2. Paprykę i czosnek pokroić w drobną kostkę. Dodać do mięsa razem z kukurydzą i natką pietruszki.
  3. Jajka roztrzepać i dodać do mięsa. Całość wymieszać, a następnie dodać mąkę i doprawić słodką papryką, chili, solą oraz pieprzem. Jeśli masa nie będzie spójna można dodać odrobinę więcej mąki.
  4. Z masy formować kotleciki i układać bezpośrednio na rozgrzanej patelni z olejem. Smażyć na złoty kolor z obu stron.
  5. Podawać z białym pieczywek lub ziemniakami i dowolną surówką.

SMACZNEGO :)

obiad pierś z kurczaka kukurydza papryka jajka mąka czosnek natka pietruszki słodka papryka chili sól pieprz olej

15 komentarzy:

  1. Kiedyś już robiłam podobne, ale jakoś ciągle nie dodałam ich na bloga. Faktycznie smaczne. No i zawsze to inny sposób podania kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotlety słoneczne :) : pierś z kurczaka pokroić w kawałki, dodać 25 - 30 dkg sera żółtego startego albo drobno pokrojonego + sos: 3 jajka, 3 łyżki mąki ziemniaczanej, 3 łyżki majonezu. Wymieszać, dodać sól, pieprz, paprykę lub ulubione przyprawy. Najlepiej odczekać by przyprawy przeszły i j.w. smażyć uformowane kotleciki. Polecam, pychotka :) z ziemniakami i surówką lub dowolną sałatką ) Na ciepło, na zimno, wedle gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za przepis na pewno kiedyś wypróbuję :) pozdrawiam

      Usuń
  3. mam pytanie, z tego przepisu wychodzi az 12 placuszków??

    OdpowiedzUsuń
  4. tak mi wyszło 12 małych placuszków, jeśli zrobi się duże to mogą się połamać podczas smażenia i przewracania

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszne,nic dodać nic ująć. moje dziecko je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :) opinie małych smakoszy najbardziej napawają radością:)
      pozdrawiam daria

      Usuń
  6. Nie trzeba wcześniej obsmazyc tego kurczaka ?? Dobrze się upiecze ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodałam surowe mięso i nie było problemu, ładnie się wszystko w środku usmażyło. Wystarczy pokroić mięso w drobną kostkę 1 x 1 cm i smażyć na średnim ogniu.

      Usuń
  7. Ja zrobiłam dzisiaj ale zmodyfikowałam przepis. Dałam kurczaka, kukurydzę, pieczarki i cebulkę dymkę. Wyszły pyszne, chrupiące. Tylko ja zrobiłam z podwójnej piersi kurczaka i smażyłam kotleciki większe (nie łamały się - ładnie się smażyły). Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny przepis! Na pewno go wypróbuję i dam znać jak wyszedł. Uwielbiam kurczaka w każdej postaci, więc na pewno będzie pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszny sposób na pyszny obiad ja właśnie usmazylam pierwszego i są niesamowicie pyszne �� polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za przepis ...
    Jadłam te zrobione z majonezem i bardzo mi smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne są,zawsze wracam do tego przepisu 🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszły pyszne 😋 Smażyć powinno się pod przykryciem ?

    OdpowiedzUsuń

Sharing Buttons