czwartek, 6 marca 2014

Nachos

Nachos

Nachos
Czy myśleliście kiedykolwiek o zrobieniu w domu Nachos? Jeśli nie, to zdecydowanie polecam! Są nie tylko przepyszne, ale również bardzo proste w wykonaniu. Największą zaletą domowych Nachos jest to, że smak wybieramy sobie sami, dobierając odpowiednią mieszankę przypraw. Ja zrobiłam paprykowe. A Wam jaki smak się marzy?

Nachos domowe

SKŁADNIKI:



    • 120 g mąki kukurydzianej
    • 80 g mąki pszennej
    • jajko
    • 100 ml mleka
    • łyżeczka papryki w proszku
    • łyżeczka soli
    • olej do smażenia

WYKONANIE:

  1. Do miski włożyć mąkę kukurydzianą, mąkę pszenną, jajko, sól oraz mleko.
  2. Ciasto zagnieść i bardzo cienko rozwałkować. Wykrawać nożem trójkąty.
  3. Do woka nalać 400 ml oleju. Smażyć na złoty kolor z obu stron. 
  4. Odcedzić z nadmiaru tłuszczu na ręczniku kuchennym. Można jeść bezpośrednio po wystudzeniu.

SMACZNEGO :)

przystawka mąka kukurydziana mąka pszenna jajka mleko papryka słodka sól olej
Domowy Wyrób

9 komentarzy:

  1. Kiedyś myślałam, by je zrobić samej a teraz Ty mi o tym przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moje nachos zrobiłam przypadkiem, po prostu zrobiłam za dużo ciasta na tortille :) nie chciałam wyrzucać ciasta :) dosypałam więcej mąki kukurydzianej i w ten sposób powstały:)

      Usuń
  2. świetne, muszę wypróbować, nie wiedziałam, ze można fajne nachos zrobić w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. można je zrobić bez mąki kukurydzianej ? :)

    OdpowiedzUsuń

Sharing Buttons