środa, 26 listopada 2014

Piernikowa Kawa

Piernikowa Kawa

Piernikowa Kawa
Przepis na pyszną kawę "z pazurem" ;). Idealny na święta lub na jesienną chandrę. Kawa piernikowa jest bardzo aromatyczna. Idealnie komponuje się z ciasteczkami. Nic tylko przekonać się na własnej skórze jak smakuje ! :)


SKŁADNIKI:



    • 150-200 ml mleka
    • 50 ml espresso
    • 1/2 łyżeczki przyprawy do piernika
    • 2 ciasteczka korzenne lub pierniczki kruche
    • 2 łyżki ubitej śmietany kremówki

WYKONANIE:

  1. Mleko podgrzać razem z przyprawą do piernika. Odstawić na 5 minut i odcedzić przez sitko.
  2. Do wysokiej szklanki wlać espresso oraz mleko.
  3. Udekorować bitą śmietaną i pokruszonymi ciasteczkami korzennymi.

SMACZNEGO :)

kawa mleko espresso przyprawa do piernika ciasteczka korzenne bita śmietana
Świąteczne słodkości!

4 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł na kawę - coś czym można zaskoczyć znajomych :-)

    zapraszam na mojego bloga:
    http://ogryzekgotuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nie lubię kawy, tak tej chętnie bym spróbowała! :) zachęcam do wzięcia udziału w konkursie :) http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2014/11/uwaga-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem piernikową maniaczką a w takiej formie pierniki to rarytas dla smakosza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam piernikową kawę odkąd parę miesięcy temu poczęstowała mnie nią moja koleżanka. Od tamtego czasu jestem od niej uzależniona - ogromnie żałuję, że automat sprzedający kawę u mnie w pracy nie ma takiej opcji :/ Zostaje tylko parzenie piernikowej kawy w domowym zaciszu.

    OdpowiedzUsuń

Sharing Buttons