sobota, 3 stycznia 2015

Chrupiące Gofry

Chrupiące Gofry

Chrupiące Gofry
Gofry po prostu uwielbiam, najlepiej z samą bitą śmietaną. Muszą być chrupiące i puszyste. Ten przepis jak dla mnie jest idealny.


SKŁADNIKI (12 sztuk):



    • 2 i 1/2 szklanki mąki pszennej
    • 2 szklanki mleka
    • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
    • 2 łyżki cukru kryształ
    • 1/4 szklanki oleju + odrobina do smarowania gofrownicy
    • 3 jajka małe


WYKONANIE:

  1. Białka ubić na sztywną pianę.
  2. Mleko, żółtka, olej oraz cukier zmiksować. Następnie dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Wszystko razem dokładnie zmiksować na gładką masę.
  3. Do ciasta dodać pianę z białek i delikatnie wymieszać.
  4. Rozgrzać gofrownicę, blaszki posmarować pędzlem nasączonym olejem. Nakładać równo ciasto i piec prze ok. 2 minuty w zależności od mocy gofrownicy.
  5. Wystudzić i podawać z ulubionymi dodatami

SMACZNEGO :)

deser mąka mleko proszek do pieczenia cukier olej jajka

6 komentarzy:

  1. Ale mi przypomniałaś lato i wakacje nad morzem :-)) Pysznie wyglądają :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno ich nie jadłam a bardzo lubię :-) pysznie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :) już wkrótce kolejne propozycje na pyszne gofry :) u mnie obowiązkowo raz w miesiącu goszczą na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach... Przypomniałaś mi beztroskie lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda mega smakowicie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Sharing Buttons