czwartek, 9 października 2014

Placki Dyniowe z Sosem Serowym

Placki Dyniowe z Sosem Serowym

Placki Dyniowe z Sosem Serowym
Dzisiaj coś mega szybkiego i na prawdę prostego. W roli głównej tej jesieni oczywiście dynia. Tym razem w postaci delikatnych placuszków podanych z serowym sosem. Skusicie się?


SKŁADNIKI:



    • 3 szklanki dyni startej na grubych oczkach
    • 3 łyżki mąki 
    • jajko
    • 1/2 łyżeczki startego imbiru
    • sól, pieprz
    • olej do smażenia
    • sos serowy

WYKONANIE:

  1. Wszystkie składniki przełożyć do miski i wymieszać łyżką. Doprawić do smaku solą oraz pieprzem.
  2. Smażyć na patelni z olejem z obu stron na złoty kolor.
  3. Podawać  na ciepło z sosem serowym lub innym. Dla wzbogacenia smaku posypać szczypiorkiem.

SMACZNEGO :)

obiad dynia mąka jajka imbir sól pieprz olej sos serowy
Dynia na słodko i słono

5 komentarzy:

  1. dyniowe placuszki na słodko i słono, uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na słodko jeszcze nie próbowałam, ale na pewno spróbuję :)
      pozdrawiam Jula G. :)

      Usuń
  2. ja jestem wielką fanką dyni i takie placki na pewno by mi zasmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też od 3 lat jestem wręcz zakochana w potrawach z dyni :)
      pozdrawiam Magdaleno Kuchaja :)

      Usuń

Sharing Buttons