poniedziałek, 10 października 2016

Sałatka z Bake Rolls

Sałatka z Bake Rolls

Sałatka z Bake Rolls
Tej sałatki nie będę zachwalać. Sami spróbujcie - jest IDEALNA :)


SKŁADNIKI:



    • 500 g piersi z kurczaka
    • 1/2 kapusty pekińskiej
    • papryka czerwona
    • ogórek szklarniowy
    • 10-15 dag sera żółtego
    • 3-4 łyżki majonezu
    • 2 łyżki jogurtu greckiego
    • 1-2 ząbki czosnku
    • 1 łyżeczka papryki słodkiej
    • 2 szczypty chili
    • sól i pieprz
    • olej do smażenia
    • opakowanie bake rolls o dowolnym smaku

WYKONANIE:

  1. Kurczaka pokroić w kostkę i doprawić solą, pieprzem oraz papryką słodką. Usmażyć na oleju i wystudzić.
  2. Kapustę pekińską umyć i pokroić.
  3. Paprykę czerwoną wydrylować i pokroić w kostkę.
  4. Ogórka obrać i pokroić w kostkę.
  5. Ser zetrzeć na tarce.
  6. Majonez i jogurt naturalny połączyć ze sobą. Dodać czosnek przeciśnięty przez praskę, pieprz, sól oraz chili.
  7. Wszystkie składniki oprócz sera i bake rolls przełożyć do miski i wymieszać z majonezem.
  8. Z wierzchu posypać serem i tuż przed podaniem wsypać pokruszone bake rolls.

SMACZNEGO :)

sałatka kurczak kapusta pekińska papryka ogórek ser żółty majonez jogurt grecki czosnek papryka słodka chili sól pieprz olej bake rolls

2 komentarze:

  1. Świetna sałatka właśnie dziś ja zrobiłam na kolacje PALCE LIZAĆ!!! Dziękuję za przepis

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo mam urodziny i szukałam pomysłu na sałatki. Dobrze trafiłam. Mam przeczucie, że coś smacznego na pewno tu znajdę. Uwielbiam rozmawiać, czytać i wszystko co dotyczy jedzenia. Obserwuję i będę zaglądać częściej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Sharing Buttons